FIET Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia
@fietcat#FIET24 🔜 12-15 març 2024 Espai de trobada de figures de rellevància internacional relacionades amb l'educació i la tecnologia
Similar User
@Merce_G
@albert_sangra
@argeturv
@vesteveg
@RevistaEdutec
@pazprendes
@joseluislazaroc
@maprats
@xsune
@montseguitert
@_edutec_
@FrancescPedroED
@edulabTIC
@gte_uib
@eLinC_UOC
📢 No et perdis el resum del #FIET24 amb els punts clau, oportunitats i amenaces detectades en aquesta edició sobre la transformació #digital de l'#educació a l'era de la #IA @fietcat @educaciocat @universitatURV #tecnologia #CDD #PlanDeRecuperación #NextGenerationEU
La #IA transforma l'educació: aprenentatge personalitzat, tasques automatitzades... Fruit de les aportacions pràctiques al #FIET24 es plantegen reptes com: bretxa digital, privacitat de dades i impacte emocional. 🆓Compartim propostes i aportacions: 🔗dykinson.com//libros/transf…
"Com revela una mirada més propera a la tecnologia dels models d'IA generativa, la formació d'aquests models no és un cas de mineria de text i dades. És un cas d'infracció dels drets d'autor." Prepareu-vos. La llei de © europea no aplica excepcions 👉 urheber.info/diskurs/ai-tra… 1/2
Ya tenemos lectura de un marco de competencia IA para docentes de la UNESCO.
🔴BREAKING Just released at #DigitalLearning Week! @UNESCO's new #AI Competency Framework empowers teachers to lead with #ArtificialIntelligence, promoting a greener & more ethical world. Read UNESCO's AI Competency Framework for Teachers here: unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0…
OECD #Framework for the Classification of #AI #systems CC @fietcat @iec @aiec_inspeccio @rfuente22 Ref: OECD (2022), "OECD Framework for the Classification of AI systems", OECD Digital Economy Papers, No. 323, OECD Publishing, Paris, doi.org/10.1787/cb6d9e….
Benestar digital a casa👇 1.Preocupem-nos si el dispositiu passa per davant de tot 2.Hem d'ajudar sempre i si cal cercar ajuda externa 3.Procés gradual a la maduresa del nen : Control, supervisió, acompanyament i autonomia No comencem per autonomia. No en saben!👇 @SomSX3
✨ Com posar límits saludables als dispositius mòbils? 🧠 La Montse Jiménez, pedagoga i formadora en innovació i noves tecnologies, ens explica que la clau no és prohibir, sinó guiar-los a través del món digital amb amor i respecte. #pantalles #somsx3
🔴Nuevo artículo en Revista de Educación a Distancia (RED) 👉"La Autorregulación del Aprendizaje Desde un Enfoque de Feedback Entre Pares: Perspectivas de la #IA Generativa" 🖋️: @louguardia, @mmaina, @ncabreralanzo y @maitefernandezf 🏛️ @UOCpsicoedu 🔗revistas.um.es/red/article/vi…
No serà notícia però utilitzar ChatGPT o similar en la nostra vida quotidiana (feina inclosa) pot distorsionar la realitat i induir a falsos records, també a l'elecció que fem del llenguatge i al seu reforç positiu. Ara només calen unes pastilles per alleujar els símptomes ...
In our most recent study, we found that AI could significantly increase false memory formation, inducing over 3 times more immediate false memories than the control 36.4% of users were misled through the interaction. media.mit.edu/projects/ai-fa… arxiv.org/abs/2408.04681
OpenAI and Anthropic lose billions on AI development and operations. #odite @EspiralOdite @xsune @caminologa @nsabate4 @jplanasga @ciberespiral @NewsNeus @igrezan @LastrarotH @maprats @fenixprofe @francescnadal @caotico27 @Merce_G @mireiausart @mitajordan the-decoder.com/openai-and-ant…
Butlletí interessant de @edzitron "generative AI is a product with no mass-market utility - at least on the scale of truly revolutionary movements like the original cloud computing and smartphone booms - and it’s one that costs an eye-watering amount to build and run." 1/2
Newsletter: Based on estimates of their burn rate and historic analyses, I hypothesize that OpenAI will collapse in the next 12-24 months unless it raises more funding than in the history of the valley and creates an entirely new form of AI. wheresyoured.at/to-serve-altma…
Un grup de professors i investigadors han creat una guia x ajudar els docents de programació a utilitzar la IA generativa. El document centrat a UK, però útil globalment, ofereix exemples i consells pràctics. 🔗shorturl.at/CWjif @RaspberryPi_org @FundacioBofill #CodeClub
“Guía sobre el uso de la inteligencia artificial en el ámbito educativo” @educaINTEF , amb referències a les “Orientacions i recomanacions de la IA als centres educatius” d’@educaciocat code.intef.es/noticias/guia-…
Segurament un dels millors vídeos resum que trobareu sobre l'estat de la IA des de la irrupció del ChatGPT i els famosos riscs existencials. Entre les frases estrella, aquesta: "Don't ask if AI is "aligned", ask if these guys are aligned with humanity" youtu.be/TtVJ4JDM7eM?fe…
Interesante Guía para el uso de IA generativa en educación e investigación de la UNESCO unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0…
CONGRESSOS | No et perdis el resum del #FIET24 amb els punts clau, oportunitats i amenaces detectades en aquesta edició sobre la transformació #digital de l'#educació a l'era de la #IA @fietcat @educaciocat @universitatURV youtube.com/watch?v=tj2jgp…
UNESCO ha publicat l’informe sobre la dimensió democràtica de la IA unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0…, que complementa les recomanacions ètiques del 2021. 🔦Focus en: 1. Les expectatives democràtiques de la digitalització. 2. La conversació democràtica en el nou espai públic digital. 3.…
Dins l'oferta formativa d'estiu de l'XTEC s'ofereixen dos cursos sobre IA. Un introductori per conèixer què és i un altre per veure aplicacions per a docents. Una bona oportunitat per posar-se al dia amb aquest tema que ens inunda per tot arreu aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/soloas/pk_…
Aquest curs molts alumnes s'han sentit jutjats pels docents, acusats de lliurar textos generats per IA. L'única prova de l'acusació era el "veredicte" d'un detector (una IA 🙃). Hem trencat la cadena de confiança recíproca i això no és innocu. Estem perdent la seva confiança.
Em passo quasi mitja hora escrivint un text, partint del full en blanc, revisant-lo i millorant-lo. Per curiositat li pregunto a un detecto d'IA què li sembla… i em diu això 😱 Igual ja no tinc estil propi? No us fieu d'aquests detectors!!!!!!!
IA en el marco de la CDD — IA DigCompEdu Calculator | linkedin.com/pulse/ia-en-el…
📢 Llibre d’actes #FIETxs2023 #FIET2023 Repensant els espais i els recursos digitals per a l’aprenentatge [Repensando los espacios y recursos digitales para el aprendizaje] Virginia Larraz-Rada, Alexandra Saz-Peñamaria (Eds.) 🔗llibres.urv.cat/index.php/purv…
United States Trends
- 1. #Arcane 206 B posts
- 2. Jake Paul 1,02 Mn posts
- 3. Jayce 43,8 B posts
- 4. #SaturdayVibes 2.591 posts
- 5. Serrano 246 B posts
- 6. Vander 13,9 B posts
- 7. Good Saturday 23 B posts
- 8. #HappySpecialStage 83,3 B posts
- 9. maddie 18,5 B posts
- 10. #saturdaymorning 1.845 posts
- 11. Jinx 101 B posts
- 12. #SaturdayMood 1.222 posts
- 13. Isha 33,2 B posts
- 14. Canelo 17,6 B posts
- 15. Father Time 10,8 B posts
- 16. Rizwan 7.931 posts
- 17. Woop Woop 1.242 posts
- 18. The Astronaut 29,5 B posts
- 19. Super Tuna 21,8 B posts
- 20. Babar 11,3 B posts
Who to follow
-
Mercè Gisbert
@Merce_G -
Albert Sangrà
@albert_sangra -
ARGET
@argeturv -
Vane
@vesteveg -
Revista Edutec
@RevistaEdutec -
Paz Prendes
@pazprendes -
José Luis Lázaro
@joseluislazaroc -
ᴍɪqᴜᴇʟ Àɴɢᴇʟ ᴩʀᴀᴛs
@maprats -
xavier suñé
@xsune -
Montse Guitert
@montseguitert -
EDUTEC
@_edutec_ -
F. Pedró UNESCO ED
@FrancescPedroED -
Edulab Research Group
@edulabTIC -
GTE
@gte_uib -
eLearning Innovation Center (UOC)
@eLinC_UOC
Something went wrong.
Something went wrong.