Celal Boyraz
@cllbyrzBazen hoca, daima talebe... İlkokul Eğitimi, P4C, Bayburt Üniversitesi
Similar User
@AsefSefali
@bayu_egitimf
@Dilek81392658
@ismsarikaya
@cglray_
@benimoloji
@BayuTto
@Elifalkr
@Melisayldrm_38
@krt_cennet
@Rcp_kaya
@barisdemir2929
@gencusmedaybayu
@Kerimtoprakkk
@cankilic00
Kıymetli Oktay Hocam öz bir değerlendirme sunmuş. İzleyelim.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Değerlendirme youtu.be/ZC0iONTu3cI?si… @YouTube aracılığıyla
Fakültemiz öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Celal BOYRAZ hocamızın ukulele kursundan kareler 🎶🌸
Eğitim Fakültemiz Dr. Öğr. Üyesi Celal Boyraz, TÜBİTAK Bilim Söyleşileri kapsamında Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu öğrencileriyle paylaştığı "Bilim Nedir? ve Nasıl Çalışır?" başlıklı sunumunda, bilimsel ve metodolojik düşünme prensiplerini anlattı.
TÜBİTAK Bilim Söyleşileri Mehmet Akif Ersoy Ortaokulunda gerçekleştirildi. Söyleşide Bayburt Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Celal BOYRAZ, öğrencilerle bir araya geldi. bayburtarge.meb.gov.tr
Okul öncesi eğitim adına yapılmış harika bir çalışma. Ilkokula hazırlık anlamında da önemli katkılar sağlayacaktır çocuklara.
Okul öncesi 365 Gün Öykü Seti seslendirildi 365gunoyku.meb.gov.tr adresinde yayınlandı Basılı hali 22.345 dersliğe teslim edildi İngilizce’ye çevrildi, seslendirildi Kitapların şarkıları yapılacak Diğer öykü kitaplarımız da seslendirilecek Kitaplar her dersliğe gönderilecek
Mezun öğrencilerimize, aday öğretmenlerimize hayırlı olsun...
Rekorlara imza attığımız TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Bilimsel Araştırma Projelerinde yeni rekorlar için ilk 10 hedefi koymuştuk. Bugün açıklanan sonuçlara göre Türkiye genelinde 300 başvuruyla 3., 97 kabulle 8. sıradayız. Bu başarı hepimizin. Gururla tebrik ederim 👏🏽💥
Bir Epistemik Topluluk'ta üyelerin en en yeteneksizini ve en ahlaksızını başa geçirirseniz, süreç içinde kendisi gibi olanlarla ittifak yapar ve o topluluğu yeteneksizleştirir ve ahlaksızlaştırır. Türk Bilim Hayatı...
Çok yönlü düşünemeyen, çok yönlü algılayamayan, çok yönlü sorgulamalar ve çözümlemeler yapamayan bir zihin, hiçbir şekilde putları kıramaz, putçuluklarla savaşamaz. - Farkındalığın Dili, Atasoy Müftüoğlu S. 13
Şura geleceği bizim Orta Asya’dan beri kullandığımız ortak problem çözme aracımız. Maalesef bu araç son dönemlerde gerçek manada uygulanmıyor. 2004 deprem Şurası ve pek çok kes yapılan eğitim şuraları hiyerarşik yapı içinde kaldı. Bize hakiki bir şura gerek. Şimdi gerek.
1. #DepremŞurası ‘nı tıpkı 1. Eğitim Şurası ve 1. İktisat Kongresi gibi TBMM toplamalı ve meclisteki tüm partiler eşit olarak yönetiminde yer almalı. Yüzyılın felaketi için yüzyılın ittifakı gerekiyor. Bu önerim kabul edilirse varımla yoğumla tek kuruş almadan göreve talibim.
Deprem çok boyutlu karmaşık bir sorun. Türkiye’nin bu sorunu her yönüyle inceleyecek ve çözüm üretecek uzmanı ve kaynağı var. Tek yapmamız gereken hakiki blr #DepremŞurası toplamak ve oradan çıkan yol haritasına harfiyen uymak. İlk Meclis bunu eğitim ve iktisat için yapmıştı.
Afet bölgesindeyiz. Depremin merkez üssündeyiz. Sosyal medya ile burası ayrı bir dünya. Burada insanlar dayanışma içinde, düşmanlık yok. Milletin ana gövdesi yardım için bölgeye akın etmiş. Şahitliğimiz budur.
Üniversiteler öğrencilerin sadece akademik becerilerini değil sosyal-duyuşsal özelliklerini de geliştiren, onlara bağımsız yaşam becerileri kazandiran kurumlardir. Yıkım olan bölgedeki öğrenci ve öğretim elemanlarına üniversitelerimiz kucak açmalı yaralar birlikte sarılmalidir..
BAYKAR olarak afetzedelerin kalıcı barınma ihtiyacının çözümü için AFAD ile koordineli bir şekilde 1.000 konut bağışlayarak #KonutSeferberliği başlatıyoruz. Toplam yardım miktarımız 1 milyar 855 milyon TL'ye ulaştı. Yaralarımızı hep birlikte saracağız.
Olayın sıcağı ile yanlış karar verilebilir, bunu daha fazla karmaşık hale getirmeden, yanlıştan dönmek gereklidir. Üniversite gençlerinin okullarına devam etmesi psikolojik ve maddi açılardan elzemdir. O çocukların eşyalarını toplayıp memleketlerine dönmelerinin bedeli büyük
Bir üniversite hocası olarak söylüyorum ki güvenli yerlerde okulların açılmaması öğrencilerin travmasını büyütür. Okullar, sosyalleşip dayanışma kurdukları yerdir. Başımıza geleni küçümsemeden ama eğitimi de ilk öncelik bilerek makul bir dengeyi öğrenciler için kurmak zorundayız.
Travmatik olayların sonrasında insanların gündelik rutin hayatlarını devam ettirebilmeleri güvenlik duygusu yaratır ve iyileşme sürecine önemli katkı sağlar. Bunun için olabildiğince kısa sürede kişilerin gündelik hayatlarına dönmelerine destek olunması gerekiyor.
United States Trends
- 1. South Korea 777 B posts
- 2. #GivingTuesday 51,3 B posts
- 3. North Carolina 104 B posts
- 4. Africa 211 B posts
- 5. #TalentWon 31,2 B posts
- 6. $AUTOS 3.773 posts
- 7. $NUT 7.157 posts
- 8. Lamine 63,1 B posts
- 9. Yoon 372 B posts
- 10. #alieninvasion 7.615 posts
- 11. Snow Mexicans 2.408 posts
- 12. #PMSLive 4.092 posts
- 13. Martial Law 923 B posts
- 14. Ferran 31,9 B posts
- 15. Neuer 9.794 posts
- 16. Foxy 12,4 B posts
- 17. #GalaxyS24FE 1.925 posts
- 18. Snow White 13,6 B posts
- 19. Daniel Penny 139 B posts
- 20. Happy Birthday Tiff N/A
Who to follow
-
Abdurrahman SEFALI
@AsefSefali -
BAYÜ Eğitim Fakültesi
@bayu_egitimf -
Dilek BOZ
@Dilek81392658 -
İsmail Sarikaya
@ismsarikaya -
Ayşenr Ç.
@cglray_ -
Büşra
@benimoloji -
BAYÜ TTO
@BayuTto -
🌺
@Elifalkr -
Melisayldrm
@Melisayldrm_38 -
𝒞ℯ𝓃𝓃ℯ𝓉 🍀
@krt_cennet -
Recep Kaya
@Rcp_kaya -
Barış Demir
@barisdemir2929 -
Genç Usmeday Topluluğu
@gencusmedaybayu -
Kerim Toprak
@Kerimtoprakkk -
Mehmet Can
@cankilic00
Something went wrong.
Something went wrong.